Max Verstappen noemt het rijden met een Formule 1-auto anno 2026 'F1-onwaardig', dit puur omdat men niet langer over de volle ronde kan pushen. Op momenten moet er bewust gas terug worden genomen, om de batterij voldoende op te laden voor de momenten waarop je het elektrische vermogen nóg beter in kan zetten.
Vorige week vroegen we jou als F1-fan of jij het eens bent met de kritiek van Verstappen. De uitslag is ronduit overweldigend te noemen. Bijna 6400 stemmen kwamen binnen en ruim 86 procent is het helemaal met Verstappen eens. Slecht 2,78 procent ziet in de nieuwe reglementen een goede ontwikkeling en het overige percentage wil de boel nog even afwachten.
Natuurlijk staat de F1 nog aan het prille begin van de nieuwe regels en zal het effect ervan tijdens de raceweekenden nog moeten blijken, maar vooralsnog is de fan nog geen fan van de nieuwe Formule 1.
Ook interessant:
Max Verstappen en Red Bull maakten veel indruk tijdens de testdagen in Bahrein. Tom Coronel en Joris Mosterdijk bespreken het uitgebreid in een gloednieuwe Formule 1-podcast van RacingNews365!
Meest gelezen
In dit artikel
Nooit meer iets van de Formule 1 missen? Dat kan! Zet met een druk op de knop de Formule 1-kalender van 2026 in jouw agenda. Gebruik de button hieronder om hem in de agenda van je smartphone of pc te plaatsen en mis geen seconde van het nieuwe seizoen!
+ Toevoegen aan agenda + Toevoegen aan agenda
We hebben ook een versie met alleen de race en kwalificatie.
klik hier voor deze versie en meer uitleg.










Praat mee!