"De auto doet nu weer wat Max wil. Dat komt door de updates, die Godzijdank hebben gewerkt," verklaart Marko over de terugkeer van de wereldkampioen op de hoogste trede tegenover OE24. Toch wil hij niet te vroeg juichen: "Dat was alleen Imola; bij de volgende Grand Prix kan het er heel anders uitzien."
De komende race in het vorstendom brengt haar eigen uitdagingen met zich mee. "Een compleet ander circuit met alleen maar langzame bochten. Daar zou het veel slechter kunnen gaan," waarschuwt Marko.
Ondanks de onzekerheden over de auto's prestaties in Monaco, heeft Marko wel vertrouwen in de capaciteiten van zijn coureur, capaciteiten die des te zwaarder meewegen in Monaco. "Met zijn manoeuvre bij de start bewees Max opnieuw dat hij de beste is: Het zien van de opening en die vervolgens benutten is iets wat alleen hij kan."
Meest gelezen
In dit artikel
Praat mee!
Karma Gaming
Laten we hopen op pole of iig P2, Met P2 kan je strategisch nog iets proberen in Monaco helemaal met de extra verplichte pitstop.
GsH
Het team mag ook wel complimenten krijgen, want die weten de afstelling vaak toch weer te verbeteren en soms te optimaliseren. En dat is wel nodig gezien het totaal andere circuit in Monaco. Zeldzaam veel zin in niettemin. Want ook met een mindere auto kan Max daar winnen. Zeker als de balans beter is , zodat Max de limiet makkelijker kan opzoeken.
cobra_kid
Nou ik denk ook dat de TDs van FIA gewerkt hebben, doet mij een beetje denken aan de Ferrari mbt de sensoren van de fuel flow! McL gebruikte volgens insiders fase veranderende materialen in de remklauw, deze zijn per direct verboden (warmtewisselaar). Ook de skid blocks zijn aangepast.