Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden
Australië

Australië

China

China

Japan GP Japan

Start race
00 d 00:00:00
1 VER LAP 53
2 NOR +1.423
3 PIA +2.129
Bahrein

Bahrein

Saoedi-Arabië

Saoedi-Arabië

Miami

Miami

Emilia-Romagna

Emilia-Romagna

Monaco

Monaco

Spanje

Spanje

Canada

Canada

Oostenrijk

Oostenrijk

Groot-Brittannië

Groot-Brittannië

België

België

Hongarije

Hongarije

Nederland

Nederland

Italië

Italië

Azerbeidzjan

Azerbeidzjan

Singapore

Singapore

Verenigde Staten

Verenigde Staten

Mexico

Mexico

Brazilië

Brazilië

Las Vegas

Las Vegas

Qatar

Qatar

Abu Dhabi

Abu Dhabi

Kippenvel: Daytona-leiders imiteren Schumacher en Hakkinen in adembenemend gevecht

De 24 uur van Daytona werd uiteindelijk een prooi voor Porsche, maar met nog een uur te gaan zag de auto met #7 de Cadillac met #31 nog op spectaculaire wijze langszij komen. De manier waarop zal menig F1-fan doen terugdenken aan de GP van België in 2000.

Praat mee!

  1. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Kopp

    Supersaai, gewoon een backmarker of eigenlijk nog minder dan dat. En Nasr toont aan dat hij het F1 nivo inderdaad niet aankan met hoe hij zich verremt als een complete amateur.

  2. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    flac

    Wat jammer toch eigenlijk dat de LMP2 vrijwel gaat verdwijnen. Kwa uitsraling helemaal wat racen moet zijn, compact, snel en wendbaar. Helemaal als je het met de Hypercar vergelijkt. Dan is ook het vermogen van de LMP2 drastisch terug geschroefd om de Hypercar maar de snelste te laten zijn. LMP2 begon met 1000pk en zit nu ruim onder de 600pk. Waarom wordt zo'n platform niet ingezet voor ontwikkeling. Houd alles als het nu is (ok, er mag wat gewicht af) behalve de motor. Ga daar ontwikkelen. Reduceer ieder jaar het verbruik met x%. Of bouw ze om naar waterstof en laat daarmee zien dat de batterij niet de juiste weg is. Wat is de vooruitgang bij de elektrische auto als die alleen maar zwaarder is en meer energie verbruikt? De werkelijke (groene) winst zit in gewichtsreductie en echt schone brandstof.

x
Opvallende claim McLaren over Verstappen: "Nodig iedereen uit dat te doen"