Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden
Red Bull Racing

Red Bull bevestigt kleurwijzigingen voor drie F1-races

Net als vorig seizoen kunnen fans drie nieuwe Red Bull-liveries ontwerpen waarmee Max Verstappen en Sergio Perez dit jaar zullen racen.

Verstappen Las Vegas
Artikel
Naar nieuwsoverzicht © Red Bull Content Pool

Red Bull heeft bevestigd dat het opnieuw drie door fans ontworpen liveries zal gebruiken tijdens enkele Grands Prix dit seizoen. Het F1-team uit Milton Keynes schreef vorig seizoen ook al een ontwerpwedstrijd uit, waarvan de winnende inzendingen de RB19 sierden tijdens de Grands Prix van Miami, de Verenigde Staten en Las Vegas.

Maar dit jaar gaat Red Bull het net wat anders doen. De drie weekenden waarin de RB20 een andere livery heeft, zijn de Grands Prix van Groot-Brittannië, Singapore en de Verenigde Staten. Het kampioensteam werkt samen met REBL CUSTMS om de wedstrijd toegankelijker te maken voor iedereen die wil deelnemen.

De RB20 zal volledig aanpasbaar zijn met 'een reeks patronen, die zijn geïnspireerd door de historische speciale liveries van het team', terwijl er op maat gemaakte kleuren en stickers zijn gemaakt voor fans om mee te doen aan de viering van 20 jaar Red Bull. Met 'unieke stickerpakketten' die kunnen worden ontgrendeld op het online Red Bull-platform 'The Paddock', zal elke speciale look voor elke race worden gemaakt.

Fans mogen kiezen

Er zullen vijf inzendingen op de shortlist geplaatst per race, waarna de fans moeten kiezen welke de winnaar wordt en door Red Bull op het circuit wordt gebruikt. De winnaars krijgen een volledig verzorgde reis naar het circuit voor henzelf en een iemand anders.

Olly Hughes, Chief Marketing bij Red Bull, legt uit: "In ons twintigste jaar in de Formule 1 wilden we onze fans meer dan ooit bij het team betrekken, zodat ze centraal staan in onze festiviteiten. We hebben geleerd van vorig jaar en wilden van REBL CUSTMS een creatieve, maar toegankelijke en eenvoudige manier maken om onze auto aan te passen, om zoveel mogelijk fans de kans te geven deel uit te maken van de geschiedenis van het team."

"We blijven The Paddock gebruiken om onze grootste fans dichter bij het circuit te brengen en CUSTMS is weer een voorbeeld van hoe we nieuwe en interessante manieren vinden om dit te doen."

Ook interessant:

Wat brengt de GP van Australië? Keert de rust in de paddock terug? Hoe dan ook. Verstappen kan de beste seizoenstart ooit in de F1 neerzetten. Wie stopt hem? Is hij te stoppen?

Wint Max Verstappen of een andere favoriet in Abu Dhabi? Dan betaalt Unibet maar liefst 50 keer jouw inzet uit.

Voorwaarden van toepassing, alleen geldig voor nieuwe spelers van 24 jaar en ouder. Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

Win 50 keer jouw inzet!

Praat mee!

Viaplay
x
Breaking GP van Nederland verdwijnt van de kalender