Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden
Australië

Australië

China

China

Japan

Japan

Bahrein

Bahrein

Saoedi-Arabië GP Saoedi-Arabië

Start race
03 d 14:43:54
Kwali. Kwalificatie
Race Race
Miami

Miami

Emilia-Romagna

Emilia-Romagna

Monaco

Monaco

Spanje

Spanje

Canada

Canada

Oostenrijk

Oostenrijk

Groot-Brittannië

Groot-Brittannië

België

België

Hongarije

Hongarije

Nederland

Nederland

Italië

Italië

Azerbeidzjan

Azerbeidzjan

Singapore

Singapore

Verenigde Staten

Verenigde Staten

Mexico

Mexico

Brazilië

Brazilië

Las Vegas

Las Vegas

Qatar

Qatar

Abu Dhabi

Abu Dhabi

Max Verstappen

Red Bull heeft pijnlijk nieuws voor Verstappen

Rond Red Bull hangen veel vraagtekens na de wintertests in Bahrein. Technisch directeur Pierre Waché heeft alvast pijnlijk nieuws voor Max Verstappen. Volgens de Fransman lijkt het erop dat McLaren en Ferrari sneller zijn.

Verstappen Bahrain test day 3
Artikel
Naar nieuwsoverzicht © XPBimages

Na de wintertests in Bahrein ontstonden er twijfels over Red Bull. De nieuwe RB21 van Max Verstappen en Liam Lawson had wat betrouwbaarheidsproblemen, terwijl McLaren juist wel heel sterk voor de dag kwam. Technisch directeur Pierre Waché kan de Red Bull-twijfels niet de wereld uit helpen. Sterker nog, hij heeft pijnlijk nieuws voor Verstappen, aangezien de conclusie van Red Bull is dat McLaren én Ferrari waarschijnlijk sneller zijn.

"De binnengekomen feedback sluit aan bij onze verwachtingen, bijvoorbeeld hoe de auto reageert én qua balans", stelt Waché tegenover The Race. "De karakteristieken zijn vlakker dan vorig jaar. Maar ik denk dat we nog moeten werken aan hoe we het potentieel kunnen benutten. Het is op dit moment moeilijk om de auto opnieuw in balans te brengen, maar we onderzoeken verschillende oplossingen."

Op het oog zag de RB21 er dus redelijk hetzelfde uit als de RB20 uit 2024, maar volgens Waché is er wel degelijk sprake van een revolutie. "Ik denk dat de auto qua karakteristieken meer verschilt van wat we zagen tussen de RB19 en RB20. Na de RB19 was er sprake van een evolutie. De vormgeving van de RB20 was heel anders, maar het was hetzelfde type concept. Nu is de manier waarop we de snelheid eruit halen, de karakteristieken van de auto, duidelijk heel anders."

Dan volgt het slechte nieuws voor Verstappen. "Om competitief te zijn, moet je op een gegeven moment het potentieel eruit halen. De veranderingen aan de auto schenken ons de mogelijkheid om de RB21 opnieuw in balans te brengen. Het kost meer tijd om te begrijpen wat de beste optie is en ik denk dat dat het proces is waar we nu in zitten. Ik denk dat het dichtbij elkaar zit. Op dit moment lijkt het er echter niet op dat we snel genoeg zijn, maar we gaan het zien. Het lijkt erop dat McLaren en Ferrari sneller zijn."

Praat mee!

  1. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Karrenmaar

    Altijd hetzelfde liedje met deze man. Hij praat als een brugman maar heeft de boel niet onder controle.

  2. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_helmets/avatars_helmets_2024_ls.png

    Otta

    Totaal geen vertrouwen in deze man. Denk toch echt dat het verval bij RB begonnen is toen newey besloot weg te gaan.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      marc-jacobs#86314

      Ik denk dat RB vooral werkt aan 2026 en 2025 een tussenjaar wordt

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        Dutch_Trophy_Hunter

        Mocht RB het redden om dit seizoen in de top 3 te eindigen, dan nemen ze daar zeker genoegen mee. M4X gaat voor die ene positie, gelijk aan z’n race-nummer! En hopelijk is Liam mentaal sterk genoeg om te begrijpen wat er zich allemaal afspeelt achter de schermen. M4X houdt zich niet bezig met de media, iets waarvoor hij niet is aangenomen, zoals Lewis die juist wel graag in de spotlights staat en zich de catwalk heeft eigen gemaakt 🤣 Coureurs moeten racen, toneelspelers dragen piercings en te grote maten kleding.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      Cleanprof1

      Nee, hij gaat roepen dat Redbull de snelste is van allemaal en nog 2 seconden per ronde sneller kan en ze iedereen het snot voor de ogen rijden. Geloof je hem dan wel?? Niemand wil de favoriet zijn aan het begin van het seizoen.

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        Dutch_Trophy_Hunter

        Tja, het is maar net hoe je het bekijkt. Bluf in deze is vaak vlug te ontmaskeren met die snelle coureurs 😉

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        Dutch_Trophy_Hunter

        M4X wordt gevoed door al die jaloerse Engelsen! Heerlijk! En dan nog zo’n George of the Jungle die denkt te menen M4X op z’n plaats te kunnen zetten 🤣 Hoogmoed komt voor de val? 1) Lewis is vaak genoeg gevallen sinds 2021 2) Hoevaak wil George nog vallen? Hoewel is ie sterker is geworden dan z’n ex-teammate, zit de frustratie hem in de weg om de top te kunnen bereiken. Simpelweg omdat deze types niet met druk kunnen omgaan. Iets wat Engelsen in het algemeen sowieso al slecht kunnen om eerlijk te zijn. 3) Lando heeft al veel te danken aan M4X en aan z’n eigen moeder, het is Zack Brown die hem onzeker heeft gemaakt door de wijze waarop men (team McLaren) omging met Oscar en de lachwekkende papaya-rules niet te vergeten. Liam en Oscar zijn in principe half-Engels, mag ik dat zeggen, ja, dat mag ik, maar staan kennelijk steviger in hun schoenen dan de gemiddelde Brit. 4) Alex mag dan wel geboren Brit zijn, maar de aangenomen Thaise nationaliteit van moederskant levert Alex afdoende voordeel op, omdat hij niet wordt geassocieerd met de jaloerse Britten. Hij heeft zelfs mogen proeven hoe het is om met M4X samen te mogen werken. Al met al voldoende brandstof voor M4X , zonder extra ballast aan boord van een nette mediaire bolide, waarmee enkel een wereldkampioen wederom wereldkampioen kan worden!

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

      Dutch_Trophy_Hunter

      Dit is enkel een oordeel dat je overal tegenkomt maar waarvan men niet stellig kan zeggen dat dat ook zo is. We hadden destijds te maken met team Newey en niet enkel Newey alleen.

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

        joop-bekkema#58790

        Je bedoelt vast dat H7milton volgend jaar H8milton gaat heten.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      GN

      Heb ook mijn twijfels Otto maar je kunt ook niet eeuwig aan de top blijven

  3. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

    Freewarefreak

    ".. if the car is not the best.. Max will do the rest.." Disclaimer: dit is een hoopvolle gedachte uit mijn hart.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

      Dutch_Trophy_Hunter

      ..en herhaaldelijk laten zien al! Iets waar de Engelsen niets van willen weten 🤣

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        MdGL

        @MonsterEnergie 2016-2020 heb je gemist of niet? Verstappen was regelmatig de uitdager van de meer dan oppermachtige Mercedes en Ferrari.

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_helmets/avatars_helmets_2024_mv.png

        Ray Huffenreuter

        @MonsterEnergie zo oppermachtig vond ik Lewis t.o.v Russel niet zodra de auto niet deed wat hij had verwacht. Dit zet mij te denken dat Lewis misschien toch niet zo goed om problemen heen kan rijden.

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        MdGL

        @MonsterEnergie ik ga niet ontkennen dat Hamilton niet heel sterk reed in 2016-2021, net zo min dat jij niet zou moeten ontkennen dat de Mercedes de meest dominante auto was van die jaren. Samen was de combinatie oppermachtig.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      GN

      Hij ((Max )kan echt veel , maar als het percentage van de auto te laag ligt dan kan hij het ook niet meer compenseren , zeker nu de auto s nog dichterbij elkaar zitten

      Dit bericht is aangepast op:

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      Justin Baldew

      Dus al Max dit jaar geen wereldkampioen wordt ligt het niet alleen de auto…??

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        MdGL

        Bijzonder hoe jouw gedachtengang werkt… want dat staat er gewoon niet.

  4. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_helmets/avatars_helmets_2024_fa.png

    Michel.Vaillant

    Elk team geeft aan dat ze de balans nog niet op orde hebben enkel bij Mercedes lijkt dit wel het geval tijdens de testdagen. Tijdens de testdagen laten de teams nooit het achterste van hun tong zien. Dat hoeft uiteraard ook niet, aangezien de teams voornamelijk van zichzelf willen weten hoe de auto precies reageert in verschillende omstandigheden en dat is uiteraard ook het doel van de testdagen. Voorlopig blijft de pikorde echter koffiedik kijken en is het afwachten tot aan de kwalificatie in Australië. Misschien is het artikel bewust hier iets te negatief aangezien het testdagen waren en je het meeste leert van punten die verbetert moeten worden. Tenslotte heb ik geen enkel team gezien zonder balansproblemen. Het is inderdaad teleurstellend dat ze met alle technische hulpmiddelen en knappe koppen nog steeds de natuurkundige principes niet onder controle hebben. Als liefhebber ben ik daar alleen maar blij mee.

    Dit bericht is aangepast op:

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

      MdGL

      Die Mclarens liepen wel heel mooi hoor. Zal dan ook geen verrassing zijn als zij de overhand hebben in ieder geval de eerste races.

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

        GN

        Daar word de tendens van afgelopen jaar gewoon doorgezet Qua auto

  5. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_profiles/avatars_profiles_2024_vb.png

    roedie72

    Hij kan ook bewust in de rol van underdog kruipen om straks als een malle uit de startblokken te schieten. Over twee weken weten we meer. Tot die tijd blijft het gissen.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

      Dutch_Trophy_Hunter

      Vermoedelijk spelen ze open kaart hoor… M4X is geen wereldnieuws meer om te mogen geloven wat zijn prestatie levels exact omvatten! Hij is niet voor niets wereldkampioen 😉 Stel je voor dat Williams ineens iets laat zien dit seizoen? Fred zal z’n vingers afbijten. Stel je eens voor dat ook Kimi de druk niet kan handelen en dat Toto besluit om Bottas weer in te zetten? Bottas sneller dan Hamilton (Ferrari) in een Mercedes maar een halve seconde langzamer dan LeClerc? Daarom kan ik me wel vinden in je stelling dat we over twee weekjes veel meer te weten gaan komen 😉

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

        Monic Armiento-Hissink

        Niemand speelt open kaart, waarom ook? er zijn nog twee weken te gaan voor de eerste race, dat kan voor sommige teams genoeg zijn om dingen van andere te kopiëren. Er wordt niet voor niks tijdens die test dagen alles zo goed mogelijk afgeschermd als het om nieuwe onderdelen gaat. Vorig jaar ging RB als een raket tijdens de testdagen en dat zette zich voort in de eerste races, maar daarna ging het niet meer zo vlotjes. Ze zullen daar ook van geleerd hebben. Bovendien was RB meer bezig met het testen van de nieuwe onderdelen en setups. Volgens de data van Paceteq, een software bedrijf, zit RB 0,15, en Mercedes 0,4 en Ferrari 0,45 van de snelheid van Mclaren af. We zullen moeten wachten tot de eerste race voordat we een beter inzicht krijgen.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      GN

      De test resultaten moeten nog uitgewerkt worden, wonderen zullen dat niet zijn maar kan best bij sommige wel iets brengen

      Dit bericht is aangepast op:

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

      shamrock

      Ik denk dat alles wat je nu hoort onder de noemer `sandbaggen` kan. Niemand laat alle kaarten zien voor de eerste kwalificatie en race. Mercedes was meester in dit process. Elk seizoen dachten we weer dat ze de concurrentie sneller was en dan was de race er en in eens stonden ze er weer met kop en schouders boven iedereen.

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

        Martin Mortel

        Maar als je onder de RB21 een nieuwe vloer schroeft om hem er daarna weer eraf te halen omdat hij niet goed genoeg functioneert (maakte de auto nerveus en gaf onderstuur) dan is dat volgens mij geen sandbaggen, maar een serieus probleem.

  6. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Zwartman

    Sandbaggen wellicht, sowieso niet goed in te schatten hoe we deze info moeten beoordelen . waarom zou je nu al toegeven dat je niet snel genoeg bent als het echt zo is .

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

      Dutch_Trophy_Hunter

      Elkaar op een verkeerd spoor zetten is niet heel moeilijk, focus houden op dat wat men zelf behoort te doen is vaak een stuk lastiger. M4X en team niet te vergeten hebben laten zien dat je hiermee gewoon aan de top kunt blijven!

  7. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

    Marcel Beckers

    Ik denk ook dat Max straks slecht nieuws heeft voor Redbull.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      Yvonne Fischer

      Als Max bij RB stopt dan gaat ie niet naar een ander team, maar een andere tak van autosport. De GT3. De voorbereidingen zijn in volle gang.

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        Marcel Beckers

        Tuurlijk, want dat heeft hij met jou besproken? En zeg ik iets over een ander team?

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        Dutch_Trophy_Hunter

        Toch bestaat er een kans dat M4X weer gaat samenwerken met Newey.. in welke vorm? Hmmmm… we’ll see 🤔 maar mark my words!!

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      Yvonne Fischer

      Max heeft zelf altijd gezegd dat hij zijn hele contract tijd bij Red Bull uitdient. Dus hij stopt niet bij Red Bull. En daarna verder in de GT3

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_helmets/avatars_helmets_2024_yt.png

        bro#56559

        Als iets niet heilig is dan is het een contract dat wordt nog gebruikt al toiletpapier. Max heeft altijd aangegeven een competitieve auto te willen en aan Red Bull de taak om die te bouwen. En GT klasse kan ook via Aston Martin daar heeft hij de Red Bull familie niet voor nodig.

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

        Marcel Beckers

        Zodra Max geen winnende auto meer heeft gaat hij verder kijken. Ongeacht wat hij heeft gezegd. Max isceen winnende machine die niet in het middenveld gaat rondrijden. En stoppen in de F1 gaat ook nog niet gebeuren.

        Dit bericht is aangepast op:

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

        GN

        Yvonne, Jij gelooft dat hij door gaat als redbull veldvulling wordt? Dan kan en mag hij weg hè een Verstappen! Nee

        Dit bericht is aangepast op:

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

      Dutch_Trophy_Hunter

      Mocht M4X gaan stoppen met F1, wat ik overigens niet verwacht, zijn er legio mogelijkheden voor deze getalenteerde grootheid! Ik kan stellig zeggen dat ie met Fernando zeer zeker nog iets gaat ondernemen in de nabije toekomst; dat is heus geen geheim meer. Daarnaast is het zo dat hij z’n handen al vol heeft aan al zijn bedrijven die hij runt c.q. laat runnen. En dan nog het vaderschap. En zijn bedrijf in de Verenigde Staten. Onlangs nog auto’s aangeschaft en gebouwd om het seizoen te starten onder eigen naam. Vervelen zal ie zich niet 😇

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_profiles/avatars_profiles_2024_fa.png

        RoBoRacer

        Wow Dutch_Trophy_Hunter, ben je de ritalin vandaag vergeten? Het lijkt wel een heldenepos wat jij hier allemaal schrijft. Nou ben ik ook een VER fan, maar dit gaat wel wat ver, vindt je zelf ook niet?

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

        Zwartman

        @RoBoRacer misschien is dit stiekem Max onder een pseudoniem .

  8. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_numbers/avatars_numbers_2024_mv.png

    Frnks

    sandbaggen is blijkbaar ook een vak!! we gaan het zien nietwaar? maar ik verzeker iedereen: het wordt een super spannend seizoen.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      Yvonne Fischer

      Op 4dgn zoveel tegenstrijdige berichten over de RB21 . Max en RB zijn te intelligent om zich in de kaart te laten kijken.

  9. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Harry Akkerboom

    We wisten toch al dat Rebbull in verval zat,er zijn teveel kopstukken weg gevallen,aan alles komt een eind en laat ook een andere een keer WK worden.

  10. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    OngeveerPrecies

    In het eerste raceweekend na Q3 weten we hoe de vlag erbij hangt. Elk nieuwsbericht vóór die tijd is eigenlijk gewoon verspilde moeite.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_helmets/avatars_helmets_2024_fa.png

      Michel.Vaillant

      Met zo'n boodschap kan RN365 de deur wel sluiten.

  11. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Yvonne Fischer

    Ik hoor zoveel tegenstrijdige berichten over de RB21, dat het mij niets zou verbazen dat het geen zandzakken zijn maar dat het bakken met saharazand zijn die men strooit. Zou ook heel dom zijn om precies uit de doeken te doen hoe en of de RB21 goed en snel is. Ze laten zich echt niet in de kaart kijken.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_profiles/avatars_profiles_2024_mv.png

      Chiu

      Natuurlijk laat men zich niet in de kaart kijken ..logisch. Maar dat de problemen van vorig jaar grotendeels zijn opgelost daar geloof ik vooralsnog niet in. Waarom zou je niet Euforisch mogen zijn als je grote vooruitgang hebt geboekt zonder in details te treden. Maar mijn algemene indruk is gezien het feit wat er allemaal wordt geschreven over de testdagen/data dat RBR het op dit moment nog zeker niet helemaal op orde heeft zandzakken of niet. Mij bekruipt een beetje het gevoel dat Wache een beetje veel leunt op de extra capaciteiten van Max en hij de tekortkomingen van de RB bolide moet opvangen …

      Dit bericht is aangepast op:

      • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

        Sientje

        Net zo euforisch doen als Mercedes was in 2022, 23, en 24 aan het begin van het seizoen steeds. Daar schiet je ook helemaal niks mee op. Als ze in het begin niet zo snel zijn, wil natuurlijk niet zeggen dat het potentieel waar hij het over heeft niet gevonden gaat worden. Niet alles hangt van Newey af. Het zijn geen een van allen koekenbakkers die in de F1 werken. Ook McLaren en Ferrari hebben geen Newey. Dus een beetje meer respect mag de man best krijgen.

        Dit bericht is aangepast op:

  12. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_profiles/avatars_profiles_2024_lh.png

    Hammertime

    Zand strooien in de ogen ik denk dat max met die RB21 gaat vliegen

  13. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Yvonne Fischer

    @Marcel Beckers 😂🤣😂🤣doen je tenen pijn? Ik ken een goede orthopeed, die helpt je er zo vanaf. Max heeft vanaf het prille begin steeds duidelijk gezegd dat als hij stopt bij RB dus de F1, hij bij een andere tak van autosport wil rijden. Al dan niet met Jos. Bovendien heeft hij onlangs meerdere GT3 auto's getest, waaronder een Aston Martin. Dus ja hij is al bezig met zijn eigen GT3 team. Heeft hijzelf nota bene verteld.

    • https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

      Sientje

      Max test al meerdere jaren GT3 auto’s en nog wel meer auto’s. Hij heeft gezegd dat hij het mooi zou vinden om zijn carrière bij RedBull af te sluiten. Maar ook gezegd dat hij niet helemaal uitsluit of hij ooit overstapt. Zijn woorden waren dat hij daar helemaal nog niet mee bezig is wat hij doet na 2028 met de F1 of hij bijtekent of niet, dat lag ook aan wat voor auto hij had op dat moment heeft hij ook al eens gezegd. Maar niets zo veranderlijk als de mens. Laten we maar mooi afwachten wat Max uiteindelijk besluit.

  14. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    josjos

    grappig je krijgt een top salaris en je maakt het niet waar eigenlijk is het triest als je nu al opgeeft

  15. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    wibru

    als Pierre Waché nu weer slecht werk afleverd kan hij beter een andere baan zoeken want dan is zijn carriere in de F1 over

  16. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Hamil_Ton

    Voor de mensen die met allerlei negatieve dingen komen over Waché en een vergelijking trekken met Dan Fallows. Die laatste is een aerodynamicus net als Newey terwijl Waché juist verstand heeft van het mechanische deel van de auto.

  17. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Yvonne Fischer

    Heerlijk hoe alle zelfbenoemde "bank"experts het toch altijd beter willen weten en vaak zelfs hun glazen bol raadplegen of zelfs de F1 roddelpers eerder geloven. Ook als die niets dan tegenstrijdigheid te melden heeft. De Telegraaf en de weekend zijn er niets bij. Tuurlijk de RB19 was fenomenaal, maar ook alleen met Max aan de knoppen. Perez kon er niks mee. De RB20 was een ramp, maar Max wist er mee te winnen terwijl Perez hem in de muur plantte. Als de RB21 er tussen in zit is dat toch al veel beter dan die rampen bak van vorig seizoen. Over 11 dagen weten we meer.

  18. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Sjon Noordt

    Voorlopig maar afwachten, de testdagen zijn gereden in blokken van 6 stuks onder verschillende omstandigheden, geen enkele race ronde onder gelijke omstandigheden. Toneel spelen kan 2 kanten op, we zijn de beste of we houden nog iets achter de hand. Na een race of 5 a 6, is er voorzichtig iets te vertellen en dan hangt het nog af van kiest men voor vooruitgang op de korte termijn ( dit jaar) of de lange termijn ( 26 en daarna). Of het nou pijnlijk nieuws is voor Max, geloof ik niet, Max zal best weten, dat het afwachten is welk team de beste papieren heeft halverwege 26. En indien een stoeltje vrij, is hij overal welkom.

  19. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/avatars_helmets/avatars_helmets_2024_mv.png

    Desmo_R25

    Wel grappig dat McLaren en Ferrari als snelste teams worden genoemd terwijl de Britse media McLaren en Mercedes op 1 en 2 zet, met Red Bull op 3 en Ferrari op 4. Ik denk dat Ferrari met de nieuwe ophanging niet zo sterk uit de startblokken zal komen en dat hun ware potentie pas naar boven komt als ze de setup beter voor elkaar hebben.

  20. https://cdn.racingnews365.com/Avatars/small/default.png

    Marinus Bijl

    Geachte Red Bull Racing F1, Wat een gestuntel toch Weer. Zorg dat de jongens goed Materiaal krijgen waar ze allebei wat aan Hebben. Max heb een nieuwe maat ik hoop dat Liam zijn best gaat doen, het is wel wat wanneer je naast onze Max komt te rijden. Maar beste Red Bull Geef de Jongens een Auto die te vertrouwen is en Snel gaat, Zorg daar voor, want anders wordt het weer een vervelend Kat en Muisspel.

x
Positief tegengeluid Vettel werpt blik op Red Bull: "Zeer waarschijnlijk"