Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden
F1

F1 kondigt 'historische' miljardendeal aan

De Formule 1 heeft een 'historische' deal gesloten met LVMH, onder andere bekend van TAG Heuer en Louis Vuitton. Het gaat om een partnership voor 10 jaar.

F1 logo
Artikel
Naar nieuwsoverzicht © XPBimages

Belangrijk nieuws vanuit de Formule 1: er is een grote, 10-jarige deal gesloten met LVMH, onder andere bekend van de merken TAG Heuer en Louis Vuitton. Geschat wordt dat het om een deal van 100 miljoen euro per jaar gaat, waardoor de totale waarde op 1 miljard euro uit zou komen. Meerdere merken vinden de ingang naar de Formule 1, zeker nu Rolex en Ferrari Trento na dit seizoen afzwaaien als sponsoren. Rolex betaalde zo'n 50 miljoen euro per jaar voor de reclame rond haar horloges.

Stefano Domenicali, de CEO van de Formule 1, reageert verheugd op het nieuws. "Onze sport is gebaseerd op het meedogenloze streven naar uitmuntendheid, een waarde die ook centraal staat bij LVMH. Ik ben dan ook verheugd om aan te kondigen dat er een historische samenwerking begint. Terwijl de Formule 1 wereldwijd blijft groeien en een nieuw, divers publiek aantrekt, is LVMH de perfecte partner om mee samen te werken nu we de ervaring van onze fans én het erfgoed van de ongelofelijke sport voortdurende willen verbeteren. Het is een baanbrekende samenwerking voor beide bedrijven en ik wil Bernard en Frederic Arnault bedanken voor hun visie en toewijding."

Bernard Arnault, de CEO van LVMH Group, is ook erg blij. "De mensen, de zoektocht naar uitmuntendheid en de passie voor innovatie vormen de kern van onze activiteiten en van de Formule 1. In de autosport, net als in de mode, de horlogerie of wijn en sterke drank, telt elk detail op de weg naar succes. Zowel in onze ateliers als op de circuits over de hele wereld is het deze onophoudelijke zoektocht om grenzen te verleggen die onze visie inspireert. Het is de betekenis die we willen geven aan de geweldige en unieke samenwerking met de Formule 1."

We verloten maar liefst 10 schaalmodellen en 10 caps onder onze YouTube-abonnees! Maak nu kans op één van deze prijzen door je te abonneren op ons YouTube-kanaal én te reageren onder de video via de onderstaande knop.

Abonneer, reageer en win!

Praat mee!

Viaplay
x
RN365 Podcast Verstappen brengt Mercedes iets wat het jaren heeft gemist